23. – 29. juni

Mandag: 5km, 0:50
Trilletur med Einar på morran, som ble forkorta når han måtte. På eftan var det Trines treningsdag, jeg hadde planer om å stikke oppom solobsen etterpå, men sofaen blei for fristende.

Tirsdag: 30km, 900m, 3:40
Gikk om Bjørgeseter med Einar på morran – han fikk en ganske sein soving i dag. På eftan tok Trine med seg gutten på shopping mens jeg trente.

image

Planen var Paradiskollen – Solobsen – Bjørgeseterfjellet. Jeg kjørte på med litt musikk på øret, og pusha på oppover mot Paradiskollen. Slo inn toppen så å si akkurat under halvtimen – ny pers! Er ikke sikker på om beina ville ha likt stor fart ned igjen… Gikk roligere ned langs Piperen og opp til Solobsen. Til Bjørgeseterfjellet tok jeg veien mot Fjellet, og kutta opp rett øst for stupa. Ser ikke ut som om det er den korteste veien til toppen, selv om ruta min i dag ikke var ideell. Var sliten på vei ned, men plukka med meg Geithaugen på vei hjem for syns skyld. Fornøyd med økta, og fikk tenkt litt på motbakkegåing til Hornindal rundt.

image

Onsdag: 23km 2:05
Etter å ha kjørt minst seks repetisjoner i trappa med Einar på morran fant jeg etter oppfordring av min kjære fram joggevogna. Var litt sliten etter i går, så løp langs Harestuvannet til Store Skillingen. Følte meg ikke veldig grasiøs, og spesielt siste bakken hjem (dvs eneste egentlige bakke) så nok ikke veldig lett ut. Ja ja, fullført.

image

På kvelden fikk jeg lurt meg opp til Solobsen. Igjen ikke masse futt i beina, men var nok ikke helt håpløst heller. Blir en rolig dag i morra, og egentlig resten av uka tenker jeg, med reising.

image

Torsdag: 9km, 1:30
Blei med en trilletur med Einar i dag. Skulle Egentlig i niårsdag på kvelden, men når Einar sendte middagen i retur ble det ikke noe av. Vi trengte nok ti s a til å pakke før ferien uansett.

Fredag: 11km, 0:55
Var på besøk hos svigermor på Roa, ble en joggetur i Oppdalsrunden.

image

Lørdag: 5km, 1:00
En del kjøring i dag, vi tok kvelden ved Hattsto. Fikk inn en trilletur på Åsen med Trine og Einar i kveldinga.

image

Søndag: 15km, 2:15, +1100m
Vi brukte mesteparten av dagen på å komme oss til Hornindal, over Strynefjellet. Etter å ha installert oss blei det en kort felles kveldstur, men jeg dro ut etter Einar hadde tatt kvelden, og løp gjennom løypa fra Storesætra til Kniven. Gleder meg bare mer til helga – hvis det ikke er mye nedbør og glatte steiner i fjellet blir dette kjempegøy.

image

Totalt: 98km, 12:15, +2000m

Legg igjen en kommentar

